Hår på benen

Det kliar och sticker jättemycket på mina ben, speciellt på låren, som om jag hade haft massa lösa hårstrån på dem. Men hur jag än borstar av dem så slutar det inte klia.
Vad kan det bero på? Att jag anstränger dem för mycket? Idag har jag haft balett, lunchat, fikat och framför allt promenerat med Frida innan jag tillslut, i vanlig ordning, promenerade hem.

Baletten gick fö ganska bra, jag fick beröm för mina chaînéroteringar! Dock gjorde vi väldigt långsamma, nybörjarnivå som det är, men jag nöjd ändå!

Nu ska jag jogga bort till en cykelreparatör, gissar att de stänger klockan sex, men då kommer jag tillbaka imon förmiddag. Börjar inte förrän 13 =) . Två Teaterpass!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0