Första natten avklarad

Jag var totalt slutkörd igår. Jag gick och la mej runt midnatt och somnade ganska snabbt, trots grannars festligheter och höga klackar i trappuppgången. Hade ju inte sovit så bra natten innan heller.
Dock vaknade jag halv nio av mej själv och var väldigt förvånad över det. Jag satte igång tvn och tänkte att "Den gör att jag somnar om!". Sanningen var att jag redan var så jävla trött att jag knappt orkade hålla ögonen öppna, men jag hade ändå svårt att somna om.
Fram till elva sov jag hackigt, vaknade med jämna mellanrum. Sen klev jag upp, ordnade mej en frukost.
Tomatomelett och apelsinjuice blev det, samtidigt som jag läste reklamen som brevbäraren hivade i brevinkastet. Haha, det är inte jag van vid, jag blev skiträdd >)) !

Tja, i samband med denna bilden kan jag väl lägga upp fler av lägenheten. Jag är inte helt klar med uppackningen än, ska ta itu med det efter att jag lyssnat klart på Anders Lundin som sommarpratar och tagit mej en dusch. Det är en varm lägenhet detta!

Här nedan ser vi köket, vardagsrummet/Marshas sovrum och mitt sovrum.







Det fina vädret har bytts ut idag. Det regnar i Göteborg!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0