Trött lördag

Usch, vilken jobbig dag det varit idag. Allt börjar med att jag vaknar vid nio, efter för lite sömn, sen lyssnar jag på Melodikrysset och pysslar och gör mej i ordning i sakta mak. Vid tvåtiden åkte jag buss till Hässleholm och var framme där ca en halvtimme senare. Jag tänkte handla lite där och kolla läget, men det visade sej att de stänger 1500 på lördagar. Vilken miss... Jag köpte en tröja och leggins på H&M, det var den enda affären vi han vara i... En fika blev det iaf sen och efter det var det bara bussen tillbaka. Då hade klockan hunnit bli halv 6 och det var hög tid att sätta igång med maten. Broccoli/baconpaj blev dagens rätt, men det tog ju sin lilla tid, degen skulle stå i kylen i en timme bla, så jag blev klar att äta klockan nio. Men jag har hunnit tvätta kläder för tre maskiner idag också, de hänger nere i torkrummet. Så morgondagen går väl till strykning...

Ikväll var det visst SingStarkväll borta på andra internatet, men det visste jag ju inte innan jag sålde mina sista cider till en klasskompis som var utan och som skulle till annan festlighet. =/ Är ändå för trött för att engagera mej. Nu tittar jag på King Kong och sen tar jag mej kanske an Doobidoo, sen är det verkligen sängen! ZzZzZz...

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0