Morgonstund

Har varit och ätit frukost och ligger åter nerkrupen i sängen, men är inte för den delen trött. Det tycker jag är konstigt iom att jag inte släckte lampan förrän 0030 inatt och klev upp 0600. Det känns inte ens slemmigt i ögonen! Men ligger jag här tillräckligt länge så ska det nog gå att försvinna från medvetandet ett par timmar. =)

Varför jag ligger i sängen? Jag har inte min första lektion förrän efter lunch, 1300.  Och eftersom jag betalar för frukosten så känner jag att jag borde äta den oavsett hur schemat ser ut.

Igår hade jag och Frid en liten filmkväll, vi kollade på Grisen I Säcken, skitkul! <)) Men detta var ju bara första GASinspelningen i hela raden. Känner att vi kommer gå igenom en del.
Typiskt var också att ingen av mina föräldrar hade hört av sej på typ en vecka, jag som inte har haft för mej så mycket kvällstid, men just igår, mitt i filmen så ringer bägge två! Snacka om dålig tajming... =/

Har också mailat och frågat Th. om hon känner för en omgång Mamma Mia! i Malmö. Det blev ju aldrig av att vi åkte till Stockholm och så är ju Malmö närmare.

Nähä, försöka sova nu kanske, innan alla småttingar får frukostrast som de spenderar rakt under mitt fönster.. >( Suck...

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0