Lite gladare

Men ack så trött! Herre Je vad jag har skapat idag!
Skåda denna mästerliga design på en disktrasa! Jag ska bara ragga upp en knappnål nånstans så ska den upp på väggen. <))

Jaha, när jag ändå är i gånga med att publicera bilder kan jag ju passa på att presentera några till som dykt upp under den senaste veckan.



Här har vi då några vackra svampar som minner om hösten. Det som idag minner om hösten är regnet...




Denna bild är hämtad från min och en klasskompis (ähum) "genväg" till ICA. Värsta mystiska tunneln! Vad kan leva på andra sidan? *Arkiv X-ledmotivet*

Och, slutligen, en partybild från kvällen innan, i fredags med andra ord.



SKÅÅÅL!!

Kommentarer
Postat av: al

Jag har typ inte träffat honom sen förra tisdan. När jag skulle lämna in den i torsdags så var han ju inte där.



al

2008-09-23 @ 09:41:19
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: glenndinvänn

oki i c



inge kul alls juh hör med han igen

annars om du litar på mej så kankse jag kan kollla

se om jag hittar något.

2008-09-23 @ 22:08:46
Postat av: al

Ja, jag tänkte gå ner nu och kolla om nån finns tillgänglig så här på kvisten.



al

2008-09-25 @ 08:02:19
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: glenndinvänn

jag pratade lite med boris men han sa att den var sönder, kan det stämma?

är den ny eller? på dina fel tycker inte jag att den låter som den skulle vara sönder

men vad vet jag:)



2008-09-25 @ 09:39:53

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0