Hästrumpa

Idag när jag var på väg upp allrummet för att kolla om det fanns en stavmixer/matberedare i köket blev jag stoppad av två almare. Frågan löd: Brukar du rida?
Näe, svarar jag, har suttit på en hästrygg 3-4 gånger i mitt liv, så nån ryttare skulle jag inte kalla mej.

Nu på festen på A-gården frågade jag vad han menade med det, och han sa att han förlorat femtio spänn på mitt svar. Mina höfter och rumpa tillhörde en ryttare enligt honom och det kändes ju bra på ett sätt, men inte så bra att hans kompis satte emot...
Så nu har jag en stor del av kvällen funderat ut om det är en komplimang eller en förolämpling, killen i fråga försökte få

Efter nudelmåltid är det nu läggedags. Me and my horsebutt are gonna wake up vid niotiden imon, som vanligt efter rus, och väcka en klasskolis runt middagstiden.
Japp den översta delen skrevs då runt halv fyra i morse, men det hann inte publiseras innan jag däckade, svintrött och liite berusad.
Nu är det dags för Melodikrysset!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0