Hälsodag

Hela denna veckan baseras på hälsa, så idag hade jag friskvård, som alla andra tisdagar, men efter lunch blev det annat. Föreläsning om socker och fett, brännboll, tipspromenad, ännu mer brännboll och avslappning hann vi med idag.
Föreläsningen var okej, i brännboll med smågrupper var jag kass, på tipspromenaden kom jag trea, i brännboll med stora grupper var jag ännu mer kass och avslappningen var skön.

Efteråt skulle jag klaga i receptionen att jag fått en för dyr räkning, jag bor inte i den del av internatet som stod på lappen och som kostar 100 kronor mer i månaden. Okej, 100 spänn är verkligen inte hela världen, men sammanlagda summan på ett år kan man nog ha roligare för. Och 100 kronor är nästan en svintung kasse från ICA! =)) Man får se det så..

I samband med detta fick jag ett papper från Carina B med mitt namn handskrivet på. Det är regionsförbundet Södra Småland som har stipendieutdelning, och hon tyckte att jag skulle söka det. Så jag ska in och läsa lite och hitta ett arbetsprov som ska skickas med ansökningen. Hmm, Camen?

Kommentarer
Postat av: al

Men jag kollade java också, men det går inte att uppdatera mer, har den senaste.



Jag har Vista.



Jag har installerat många nya program, det är en ny dator, men inte i lördags kväll...



Jag vågar inte krabba mer, då händer väl nåt annat. Ska låta Boris kolla på det...



al

2008-09-16 @ 22:18:23
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: glenndinvänn

mmm boris kommer väl o frågar mej först och sen hjälper han dej haha ne skoja bara

förmodligen tror jag att det rör sej om någon inställning någonstans,.,

hoppas det löser sej..

2008-09-16 @ 22:32:27
Postat av: al

Ja, det kvittar vem som kan ställa in det rätt igen, bara det funkar. =/



Månadens I-landsproblem...



al

2008-09-17 @ 22:42:33
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0