Foto på ICA och 200 inlägg

Nu är jag tillbaka från ICA där jag handlat mina garnnystan. Så nu återstår det att se om det  blir nåt att klä sej i...

Tog lite foton där också, kul =) Men av nån anledning krabbade det igen, så det nog lite tid att få över bilderna ...

Här har vi då det berömda ICA!


Förutom garn så var jag sugen på yoghurtdoppade cashewnötter, men givetvis... Tomt i just den behållaren...




Kul när vi skulle gå ut och vi går förbi cigarettautomaten precis vid utgången. Visa leg står det. För automaten? <))

Ja, skoj kan man ha när man handlar, och nu är det bara knappt två timmar tills jag har min andra lektion.  Får se vad jag ska hitta på. Spela lite synth kanske.

Grattis bloggen, 200ade inlägget var detta!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0