Förbannad

Ja, det har jag faktiskt varit idag för första gången på ett ganska bra tag, riktigt förbannad. På en klasskompis till mej, som idag på friskvården frågar om det är sant, som en "liten fågel" kvittrat, att jag strulade på en fest i helgen, han var nämligen inte med själv. Först fattade jag inte vad han menade och nekade, men sen började det klarna. Det som någon har kallat strula är i sanning att en kille försökte kyssa mej!
Men att han undrade det gjorde mej inte arg, utan att han inte ville avslöja vem den "lilla fågeln" var. Jag har mina grundade misstankar, men jag känner ändå att eftersom ryktet handlar om mej så borde jag ha rättigheter till de källorna...

Aja, nu ska här skapas! Kursen heter Skapande.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0