Helgonhoroskop

Jag har nu skaffat mej ett konto på helgon.net. Anledningen är att jag ville läsa mitt horoskop på den sidan. Försökte googla på det, men det gav inget resultat, så då är det bara att gå på själva källan. På gymnasiet läste jag via en klasskompis konto mitt horoskop och mindes att det stämde jävligt bra och nu ville jag förfriska minnet.
Så här är jag:

Latinskt namn: Libra
Styrande planet: Venus
Färger: Olika nyanser i blått och grönt
Element: Luft

Positiva egenskaper:
* Behaglig, vänlig och diplomatisk
* Romantisk med sinne för skönhet
* Lojal, artig, sällskaplig och charmig
* Bra lyssnare som lätt får många vänner och bekanta
* Söker harmoni och balans
* Kärleksfull, intelligent och klartänkt
* Öppenhjärtliga livsnjutare med jämnt temperament

Negativa egenskaper:
* Rätt ofta lata och behöver motiveras för att få ändan ur vagnen
* Rätt så lätta att lura eller påverka
* Flirtig, ytlig och aningen överdrivet förtjust i mat, skönhet och nöjen
* Vankelmodig och har svårt att besluta sig
* Narcissistisk (egenkära)

Går bäst ihop med: Tvillingarna, lejonet, skytten och vattumannen
Går sämst ihop med: Jungfrun, stenbocken och fiskarna
Fantastiskt va? Ett undantag är väl narcissistisk, är inte så himla egenkär, klart man kollar sej i spegeln ibland, men annars så =)

Kommentarer
Postat av: Tanja

klart jag gör :P ja jag såg det på din blogg :P Inte kul med snefylla! men hoppas ni hade roligt ^^

2008-10-26 @ 11:24:24
URL: http://tanathradiel.blogg.se/
Postat av: Tanja

haha okej :P nä det har det faktist inte. men det är kallare och mörkare här än i markaryd så man skulle kunna tro att det kommer snö när som helst...:P

2008-10-26 @ 18:55:40
URL: http://tanathradiel.blogg.se/
Postat av: glenndinvännvänn

jag har en fråga till dej då du verkar vara

kunnig på bloggandet:)



när jag ska skriva ett inlägg på min blogg

så nu helt plötsligt så funkar det inte

rutan där man skriver finns inte

man kan skymta den typ i 1 sek för att sedan försvinna. vet du eller nån som läser här..

hilfe plz

jaghar inte ändrat på någon inställning..

2008-10-26 @ 23:06:52
Postat av: al

Haha, "kunnig" vet jag inte, trodde det var du som var datanörden X))



Ärligt talat så fattar jag inte vad du menar. "Rutan där man skriver finns inte"... Har du också blogg.se?



al

2008-10-27 @ 00:36:13
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: glenndinvänn

japp. du vet där man skriver själva texten

ser ut som ett litet Word program



jag är bättre på själva datorerna inte programmen :)



men det funkar på en annan dator så någon inställning måste det vara fan vet var bara..



2008-10-27 @ 08:23:46
Postat av: al

Wah, aldrig hört nåt om. Men om nån annan loggar in på den datorn och det är samma för den, så är det ju datorn...

Vet inte vad för program det behövs.

Tänkte att när jag inte kunde se statistiken mm så berodde det ju på att jag inte hade Flash Player installerat... Om det är nåt sånt "öppningsprogram" som saknas.



Äh, jag vet inte.. =/



al

2008-10-27 @ 10:22:11
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: glenndinvänn

jo men du har nog något där,, måste prova tack tack

ha ett trevligt lov..

2008-10-27 @ 12:45:46

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0