Svett å go´!

Ja, en dusch skulle inte sitta fel. Har varit i Bjärnum då och dansat, kommit tillbaka hit och har haft två genomgångar. Den sista gick riktigt bra, men jag har lyckats få en black out på första dansen, minns inte ordningen på stegen alls!
Dessutom satt en snubbe med och fotograferade, det var visst "för vår skull", men han kanske skulle skicka in till nån Skåne-tidning.
Men, jag har inte tid att duscha känner jag, behöver nån slags föda. Idag får det bli studentmat, typ makaroner och ketchup. Sen måste jag städa lite på rummet då jag får besök. Frida och jag ska äta rostade kastanjer och vindruvor och kolla på nån GAS-produktion hon inte sett, så hon får välja =) Så snäll är jag!

Imon är det genrep med levande publik. =O

Kommentarer
Postat av: glenndinvännvänn

en liten fråga bara

han som satt o tog kort hur såg han ut o hur gammal:)?



ni var inte ensamma där va? nån lärare eller boris

2008-11-05 @ 21:38:55
Postat av: al

Glenndinvänn:



Whaa? Omg, fy fan vad hemskt! =O



Nja, han såg rätt sleten ut X)) En typisk person som står bakom kameran =) Ja, han tog under föreställningens gång, så Boris och lärare var med =)



al

2008-11-05 @ 23:02:34
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: glenndinvänn

bra!



var bara lite orolig, e ju rädda om er:)

2008-11-06 @ 07:35:51

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0