Sista genomgångarna

Nu sitter jag vid datorn, framför fönstret, och genom rutan ser jag den svenska flaggan vaja på halv stång. Det är gymnasieskolans flagga, jag undrar vad som hänt, vem som dött.
Sorgligt.. =,(

Om en timme ska klassen åter samlas för genomgångar på krogshowen. Förberedelser inför genrepet imorgon för skolan. Shit, jag känner fortfarande att vi bara är i inlärningsfasen, ikväll ska det bli klart alltsammans!

Sen slumpade det sej så bra att vår bokning den femte december blev ändrad till helgen innan istället, vilket resulterar i att jag kan åka till Malmö och kolla på Mamma Mia! och vara med i krogshowen! Sånt tycker jag om. =)

Jag var dessutom lite smart per korrespondans idag. Jag har gett mej in på att sticka handledsvärmare, men inte haft en aning om hur jag ska göra hål för tummen. När jag var i Bjärnum så kom jag på hur jag skulle göra och bra blev det <) Duktig och stolt!

Kommentarer
Postat av: caroline

hihi jaa iofs:D

2008-11-05 @ 15:08:39
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: glenndinvännvänn

det var en 18 kille som precis fått körkort som omkom ett tåg kom o körde på han när han skulle köra över..



2008-11-05 @ 21:36:51

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0