Sega Söndag

Vad är klockan? Snart halv ett, shit då har jag bara varit vaken en timme... Det blev ingen kyrka idag således, även fast jag gärna velat. Men jag ville inte promenera bort, skitlångt, för min lilla bilist sa igår att hon hellre ville sova ut idag.
Det kan man kanske förstå för det blev rätt tidigt igår. Inte sent alltså =) Var hemma efter fyra. Jag somnade inte förrän runt fem heller, så 4-5 timmars sömn och sen sitta och lyssna på en prälle hade nog varit jävligt jobbigt. =/

Så istället tänkte jag, denna lediga dag, göra mej lite iordning (sitter fortfarande i pyjamas), diska, laga mat och gå en runda i skogen och samla lite natur till min adventsljustake. Usch, vad jobbigt allt lät... Jag är skittrött.

Kommentarer
Postat av: nathalie

tack!=)

2008-11-30 @ 15:36:44
URL: http://gng.blogg.se/
Postat av: sandra

Haha, när man väl sitter där så är man fast!

2008-11-30 @ 15:45:40
URL: http://sandrabloom.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0