Natt(???)klubb

Igår åkte jag och ett gäng till Halmstad då, som sagt. Förfesten blev ganska lyckad, någon blev skeeetfull och det var inte jag! =)) Men sen kom vi till själva staden i fråga och då gick väl inte alla planer i land. För det första gick vi inte alls in på det stället vi skulle utan kom till ett Valentines. Stämningen var bra utanför tills ett välbekant ansikte dyker upp i en mössa. Det tog faktiskt ett tag innan det kopplade vem det var, det är så när man inte förväntas se en känning i en annan miljö. Friskvårdsläraren hade berättat att han jobbade som vakt, och det var tydligen på detta stället. Det tyckte jag inte var så himla pinsamt, det var ju inte vi elever som var dyngraka.
Det som jag nu kan tycka är pinsamt är att han just då visste att vi var på väg in till en jävla strippklubb! Omg, helt plötsligt stängs musiken av, en tjej presenteras och upp kommer hon och av sej klär hon! I samma veva blir jag inkapslad i ett par främmande armar och snubben i fråga börjar gnida sitt kön mot mej för att bli av med sexuella frustrasioner.
Folket där var allmänt våldtäktsbenäget och efter att jag bakifrån fått ett hårdhänt finger uppkört under kjolen hade jag inte så kul. Jag har fortfarande lite smärta... =,(

Imorse var det Melodikrysset och jag saknade bara nåt som hade med Astrid Lindgen att göra så var alla mina favvisar på plats! Det var kompositioner av Claes Eriksson och Björn&Benny (hustomtar) och låtframföranden av Agnetha Fältskog och Helen Sjöholm (förebilder). Jag var glad i mitt sömniga töcken <)

Shit, halv tolv... Frulle kanske =)) Mm, idag ska jag försöka laga kroppkakor till middag, får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: maja

Ja, ska kolla med adecco på mån ifall jag kan åka hem. Ja, det vore ju jättekul! Menn jag kan höra av mig i veckan!

2008-11-08 @ 14:10:07
URL: http://mjaumjaau.blogg.se/
Postat av: al

Meh, fan vad elakt.. =( Han kan väl låtsas vara engagerad iaf... Lite profisionell.



al

2008-11-08 @ 17:35:23
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: detkallasvestibulit

uppkört i dig? :o



ja har vestibulit det är typ att slemhinnorna reagerar på all beöring med smärta, vilket gör det svårt att ha tjata byxor, sitta ner m.m. ganska komplicerat, detta var en snabb förklaring =)

2008-11-08 @ 20:52:31
URL: http://detkallasvestibulit.blogg.se/
Postat av: detkallasvestibulit

fyfan, du borde anmäla för sexuellt ofredande!



nja, dåligt med lindring, men ja väntar på behandling. olika saker funkar på olika människor så det finns ingen generell behandlingsmetod. har haft de sen ja va tio så de känns typ som hela livet...

2008-11-09 @ 00:20:36
URL: http://detkallasvestibulit.blogg.se/
Postat av: Hanness

Jag beklagar fingret, men melodikrysset brukar pigga upp det mesta må jag säga :)

2008-11-09 @ 13:01:49
URL: http://placebopills.blogg.se/
Postat av: Pierre

vem var det som blev så full den kvällen? Jag minns inte ;)

2008-12-17 @ 00:38:24
Postat av: al

Hmm, ja vem? X))



al

2008-12-17 @ 22:57:32
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0