Har inte tid att vara matt

Jag känner att jag har så mycket att hinna med i helgen, men jag orkar inte ta mej för nåt. Har sovit så gott som non-stop sen 1230 igår, utom under tre uppehåll på ett par timmar. Jag har sovit precis hela natten och vaknade för en timme sen ungefär, ändå känner jag att jag skulle vilja lägga mej och sova.
Jag har heller inte ätit nåt sen lunchen klockan 12 igår. Det enda jag stoppat i munnen är en halstablett. Känner mej inte hungrig nu heller och igår hade jag så jävla ont i halsen att jag helt enkelt inte kunde förtära någonting. Kan ju kanske vara en anledning till min matthet.
Tänkte för den sakens skull ta och koka mej ett ägg eller två och hoppas att det hjälper. Jag skulle nämligen vilja städa på rum, i hall och på toalett, diska upp mitt diskberg, hämta (inte nödvändigtvis stryka) min tvätt som hänger kvar nere i torkrummet innan nån blir arg på mej och handla! Har dock inte kommit på vad helgens måltider ska bestå av...

Frukosttajm och snart Melodikrysset!

Kommentarer
Postat av: detkallasv

vill du städa? hehe :)



stefan har inte varit med på nåra år men krister står för regin och sen tror ja de e han som skriver manusen också :) annars e de ju ungefär samma skådespelare varje år kan dock inte namnen på dem

2008-11-22 @ 15:15:41
URL: http://detkallasvestibulit.blogg.se/
Postat av: detkallasv

aa fast siw är inte med längre tror ja, de e väl hon den äldre damen typ?



men jojjo å kosmos e med, och en annan tjej som ja inte minns namnet på.



igår va ja på fest och idag blir det filmkväll hos en kompis,imånn måste ja nog städa och kanske åka till bibblan... själv då?

2008-11-22 @ 18:24:58
URL: http://detkallasvestibulit.blogg.se/
Postat av: detkallasv

tomten är far till alla barnen :D älskar den filmen, helt underbar, lika rolig varje gång!

2008-11-23 @ 14:03:57
URL: http://detkallasvestibulit.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0