Filmkväll

Har varit iväg och ätit lite tårta, men gick hem rätt tidigt. Hade inte så kul, dels för att jag inte såg nånting. Kände mej inte så festfin i mina glasögon... =) Hela veckan har jag varit glasögonorm pga min förkylning, min optiker rådde mej till att vara väldigt försiktig med att ha linser i då. Imon måste jag, under baletten, det går inte studsa omkring med glasögon...
När några andra också lämnade festen hade vi en gemensam liten stund och kollade på Yrrol. Hahaha, fy fan vilken rolig film! Synd att Stefan Sauk ska komma och förstöra allt med sitt "- Mitt namn är Cancer ...". Usch, nä, gillar inte honom.
Nu tänkte jag fortsätta filmkvällen på enmanhand, kolla på Den Enskilde Medborgaren. Det var så längesen, kom på det när jag sjöng på En Glad Sång Går Inte I Moll. MLI frågade om det var GAS, jag svarade ja, sen frågade hon om den där "svärlåten" också var GAS, eller om det var Stefan&Krister.
- "", svarade jag. "Det är Magnus&Brasse!"
Asså fy fan, ibland imponerar jag på mej själv med mina kunskaper! <))
 
God natt!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0