Effektivitet

Morgonen började ytterst oeffektivt. Eller, ja, det första vi gjorde var att bära ner alla föredetta förslag till scenkläder till klädförrådet. Men resten av dramalektionen gick till att kolla på Tack Gode Gud, helt i utbildningssyfte. Det var faktiskt rätt intressant att se programmet på det sättet istället för TV-underhållning.
Sen startade Lucia-övningen! Wohoo! Det är faktiskt så att när en fyrstämmig klang i Så Mörk Är Natten ljuder så kan al inte hålla ögonen torra. Folk skrattade åt mej... >,(
 Våran version lät mycket bättre.. =)
Men sen till det effektiva. Jag planerade för helgens måltider, strök all gårdagens tvätt och är nyss hemkommen från ICA. Jag hade på inköpslistan varmrökt lax, men i kylen låg en bjässefisk på 1500 g. Jag behövde en tiondel av det... Så det fick bli fiskbilsdebut ikväll!

Nu tänkte jag hinna städa hall och toalett, får se hur långt jag hinner innan jag måste börja göra mej iordning för förfest och utgång, åter i Halmstad.

Kommentarer
Postat av: al

Vah? Filmade du? Omg...



Näru, här finns det resurser! X)) Fast den låten är rätt jobbig att sjunga, det är en killåt och är låg...



Meh, jag trodde han kunde sånt här. Eller?



al

2008-11-08 @ 11:09:20
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Utlottning av en bloggdesign i min blogg.

Allt du behöver göra för att vara med och tävla är att lämna en kommentar!



Vinnaren dras idag, 17:00

2008-11-08 @ 12:42:29
URL: http://secretwordplay.blogg.se/
Postat av: glenndinvännvänn

det klart han kan men vill är ett annat ord man kanske inte förknippar med mannen ifråga :)



2008-11-08 @ 16:33:14

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0