Återupptagning

Jag har börjat känna mej hemma i vår dusch. Jag har börjat duschfilosofera igen, det har jag inte gjort på länge nu. Som vanligt dök det upp de mest kloka tankar jag hittills tänkt och jag formullerade ett blogginlägg om detta. Men... När jag är ute ur duschen är allt som bortblåst. Ingenting av de tankar jag hade på hjärnan finns kvar.
Jag vet att jag tänkte på hur fel det blir ibland när man beställer BHar via postorder, men det var inte alls det jag skulle blogga om... =/ Har inte ett spår.

Jaa, men ja... Då kan jag ju lika gärna blogga om hur fel det blir ibland när man beställer BHar via postorder!
Två stycken skulle beställas i samma storlek (vilken saknar betydelse). Innan hade jag provat ut en storlek som passade utmärkt i affären, så jag visste vad jag skulle beställa.
Det är bara det att när de kom fram till mej och de skulle provas så uppstod ett problem. Den ena BHn hade en kupsorlek som passade mina bröstvårtor ungefär. Med den andra på skulle jag behöva gå med armarna i 90 graders vinkel, rakt bakåt för att den skulle sitta någorlunda mot kroppen. Ja, enligt lappen hade de samma storlek.
Vad kan man ta för lärdom av detta? Ska man beställa större eller mindre storlek nästa gång?

Vid middagstid fick jag spontanbesök av Frida.
Hon var ute på promenad och så hade hon sett
 på MSN att jag skrivit Sjuk. Så hon kom förbi
med en ... blomma (?). Nån som kan identifiera
vilken sorts?
Så här såg det ut i fredags morse.
Jag var ledsen... =,(

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0