Sovmorgon

Ja, så hade jag velat beskriva denna söndag. Jag ville sova lääänge och valde att hoppa över dagens gudstjänstsjungande där samlingen skulle vara 0845! -No freakin' way! Men då jag steg upp 0430 igår och ska stiga upp 0630 imon så gjorde jag detta val.
Med denna sovmorgon kunde jag ligga och dra mej till klockan 1000. Då steg jag upp och lagade frukost. Eller min nya benämning Frukt-ost.


(Spana in den snyggt twistade moroten!)

Bilden på Frukt-osten innehåller följande:
1 banan
1 äpple
1 morot
1 mango
1 avokado
+ keso

Nu är det inte en djup tallrik fylld med keso med lite banan och äpple ovanpå, utan det ligger bara som ett täcke på en röra av skivat äpple och banan! =)

Japp! Jag har kommit på ett sätt (eller jag har läst mej till ett sätt) att skicka över bilder till datorn!!
Denna procedur måste jag gå igenom:
* Stäng av mobilen
* Ta ut batteriet
* Stoppa tillbaka batteriet
* Håll in knappen C samtidigt som man stoppar in USB-kabeln i mobilen
* Vänta

Nu ska jag ta mej en till avokado! =))

Kommentarer
Postat av: angelica

gott =)

ja usch de är inte skoj de typ kommer o går oxå skit jobbigt :S
ahaa ja vilken grej o fråga nån som man inte ens känner liksom :p haha

2008-03-23 @ 17:10:27
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: soffan

oj, inte dålig frukost-tallrik!

ja, jag såg också så som i himmelen! hade aldrig sett den förr, men den var ju underbar=)
nu ska jag proppa i mig godis och choklad och se en massa film och fira ledighet!

2008-03-23 @ 20:09:41
URL: http://sofiahed.blogg.se
Postat av: Kajsa

Hmm, adjektiv. Jag skulle säga att du är slipad, eller smart och rolig underhållande eller kanske festlig! :) Jag skulle säga att du är modig också. Ja, du är en massa bra saker! :)

2008-03-28 @ 09:13:57
URL: http://kajsapalmer.blogg.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0