HJÄÄÄLP MEJ!!

Jag blir Cerebral Pares-störd på min JÄVLA mobiltelefon och dess USBkabel! Vad är det för fel på den/dem? Är det jag som gör nåt helt galet? Jag trodde att det var precis som vanligt, när jag ska föra över bilder till datorn: stoppa in USBkabelns ändar i dator repektive mobil, trycka på Filöverföring och sen startar dataprogrammet! - Som VANLIGT! Nä, istället kommer man så långt till Förbereder för filöverföring och sen startar mobilen om sej och man får snällt knappra in PINkoden.
Jag blir tokig, tokig, tokig och detta frestar nåt enormt på mitt tålamod, ett tålamod som lika väl skulle kunna kallas envishet!

Hjälp mej, snälla nån! =,((

Kommentarer
Postat av: amanda

svar: tack så mkt :D

2008-03-03 @ 22:16:08
URL: http://aami.blogg.se
Postat av: Karina

Hmm, det låter som att du har en bugg i din telefon som orsakar det där. Jag har liknande problem med min men den stänger av sig när den vill istället. Det brukar oftast var i samband med att jag skickar sms till mer än en samtidigt.. konstigt. Det är iof två år gammal också :) Kanske dags för en ny?

2008-03-04 @ 14:32:19
URL: http://fager.blogg.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0