Jag är mätt som ett svin ...

Idag har jag, på min lediga dag, åkt ner till jobbet och lämnat GAS-boxen Fem Första Filmerna till min jobbarkompis som jag lovade igår. Han ville se Macken-filmen. Det första som händer när man kliver in, helt civilklädd, är att nån hälsar på en, hann inte se vem det var, sen kom en stamkund fram och frågade om nåt så att jag fick visa vägen. Handla skulle jag själv också, när jag ändå var där, och då kommer Cyklande kunden in och ska handla chips bakom mej i kön. Ååh, vad långsamt den kön gick, jag ville bara ut, inte stå och diskutera att ett halvt kilo chips ungefär är lika mycket som tvåhundra plus trehundra gram. Jisses...

Ett svar på ett inlägg från Gasexperten: Ja, det är med Peter Rangmars autograf också, den ser ut på detta vis (fotot är taget av säljaren till mej):

Är relativt nyss hemkommen från stan, har käkat kines med Bobban, det smakade kanon, men ack, så jag rullade hem! Och all vätska jag hällt i mej rann fort igenom så fick ta en runda ner i skogen för att avlasta lite, med en granjävel som skulle stickas! Fan, den var ju inte där när jag satte mej!
När jag var nästan hemma hörde jag ett gällt och högt skri från en katt. Förmodligen var den ihoprykt med en annan katt, men tänkte ändå gå in i den lilla skogsdungen för att se så den inte var skadad eller satt fast nånstans. Men det var som min första tankte som slagit mej, en svart katt joggade iväg och strax efter den en andra fyrfoting. Ingen verkade ha särskillt ont nånstans. Kissarna...  =/

Igår var jag på party hos min moster, herre Je vilka roliga släktingar jag har, det var längesen jag skrattade så mycket! <))

Nu har jag bokade biljetter till Mamma Mia!! På torsdag är det sagt.

... Pumbaa, du är ett svin!

Kommentarer
Postat av: Erika

Nu blir jag RIKTIGT RIKTIGT RIKTIGT RIKTIGT (kan hålla på hur länge som helst) avundsjuk!! Jag förstår att du inte vill sälja den, men jag ställer mig först i kön att få köpa den ändå (utifall du någon gång skulle ångra dig/behöva pengar/någon annan anledning).



Skulle ge mycket för att ha Peters autograf ;)

2008-07-13 @ 23:42:42
URL: http://gaxexpert.blogspot.com
Postat av: bosse

åh, jag kollade på G när jag kom hem. lovely!

2008-07-14 @ 22:21:11
URL: http://bossebodil.blogg.se/
Postat av: emy

sv: jao, 8mile är bra. :)

haft en bra sommar då?

2008-07-15 @ 15:14:50
URL: http://writtenbyemy.blogg.se/
Postat av: natalia

kika gärna in på min blogg :)

din är superbra ;D

2008-07-20 @ 01:53:10
URL: http://nataliamann.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0