Duschfilosofi

Jag är nyss utkommen ur duschen, tänkte att jag skulle vara lite fräsch, utåt sett, på jobbet imorgon =)
Jag tänker aldrig så bra som när jag står i duschen, tiden går och vattnet strilar med den, varmt varmt. Det är inte klokt vad jag hinner gå igenom saker i min hjärna medan jag tittar på figurerna på duschdraperiet. Idag var det från min audition i Bjärnum med Nettan till... Ja, jag vet inte vad. Det är det som är så mystiskt. Det som tänks i duschen verkar följa med vattnet ner i avloppet, jag får aldrig vara klok inför andra.
Man kanske ska ta och spela in sej själv, så jag får prata högt. Men, nej, jag är inte så bra på att prata med mej själv. Jag kan sjunga för mej själv och jag kan prata högt med djur, tex Pontus.
Mer i innehållet från dagens dusch minns jag att jag tänkte "-Det måste jag skriva ett inlägg om!" och det handlade inte om duschfilosofi...


Frukosten idag gick i gul-grönt.




Kommentarer
Postat av: J M

god frukost :)

2008-07-13 @ 16:59:12
URL: http://handsaway.blogg.se/
Postat av: norea

vilken härlig sommarfrukost :)

2008-07-13 @ 21:13:15
URL: http://noreaa.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0