Rubrikproblem

Asså, jag kan inte förstå hur svårt det kan vara att komma på nåt bra att skriva överst... Det är ju den som ska locka till fortsatt läsning. Eller?
Jaja, iaf, jag har under veckan kommit på att jag inte kan låta bli att kolla klart på filmer, även om de är svindåliga. Dessa tex:
                                                     
Handling                                                        Handling
Den lite socialt efterblivne                         Magnolia handlar om en rad
sophämtaren Simon
                                 olika människors vardagliga 
blir vän med den                                       liv. Alla har de en sak
mystiske Henry Fool.
                                gemensamt, de försöker att
Henry öppnar den litterära                        finna en lösning på sin tillvaro.
världen för Simon, som
                              Källa. omfilm.net
börjar skriva poesi. Medan
Simon är inne i sitt skrivande

börjar Henry dricka allt mer.
Snart kommer även

hans kriminella förflutna
ikapp honom.

Källa. omfilm.net

(Det sjukaste är att Henry                        (Det grisigaste är när det börjar regna 
ligger med mamman, jag                          grodor, jag har nog aldrig mått så dåligt
kan inte förstå det alls...)                          över en film)


Jo, det har jag visst förresten, mått dåligt över en film, och det var Ett hål i mitt hjärta med Sanna Bråding mfl. Åååååh, vilken äcklig filmjävel! Ni som lyckas undvika den, fortsätt med det! Man blir märkt för livet!

Jaja, det är den 6 januari, trettondagen, om en vecka ska julen dansas ut. Synd att jag inte har nån julgran att varken plundra eller dansa ut julen runt... Memma har födelsedag idag, hon börjar bli gammal, det lilla livet! <)) Ska till kyrkan och sjunga lite senare i eftermiddag också, men det är ett bra tag tills dess så jag hinner vara sleten hemma ett tag =)

Jag har kommit på fler saker att kompettera min önskelista med (ja, jag vet att jag faktiskt är 20 år fyllda, men jag har faktiskt inte skrivit någon önskelista sen jag var typ 11...) :
- Mamma Mia! -biljetter
- Bil (inklusive diverse försäkringar och bensin =) )
- Boxen "De fem första filmerna" av Galenskaparna & After Shave
- Vägg-TV
- C Eriksson Solo -biljetter*
- Marie Fredrikssons balladskiva*
- Sponsrade danslektioner*

* Tillkomna 6/1 -08)

Nähä, nu ska jag gå och kolla om jag kan fika på lördag! Är det några fik öppna en lördag i den här staden förresten? =/

Kommentarer
Postat av: Aradil

Angående anmälningsblanketten: Vet inte vad träningskort innebär, men om terminskort kan man läsa på hemsidan under schema. Det är om man vill dansa minst tre gånger i veckan verkar det som.

http://www.moveitdansstudion.se/schema.html

2008-01-06 @ 16:16:07
URL: http://aradil.se/
Postat av: Kajsa

Så var också och sjöng i kyrkan idag! Trevligt! Jag träffade på Ulrika, vår Carmen-Ulrika. Hon var där och lyssnade, och verkade må riktigt bra. Hmm, om vi inte hittar någonstans att fika, kan vi kanske ta det på måndag vecka 3? Puss och kram!

2008-01-06 @ 20:39:47
URL: http://kajsapalmer.blogg.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0