Pank

Ja, så kan man väl sammanfatta den här dagen. Var först hos optikern och pungade ut med 1120:- och jag förstår inte varför de höjt med 25:- .. Visst, det har ju renoverats en hel del där inne, men vad fan.. Jag har ju inte bett om det =)
Jaja, sen kutade jag bort till konserthuset (och en känsla av bekantskap svepte igenom min kropp) i mina skoskavsframkallade nya pjux. Och det var heller inte särskilt billigt att komma därifrån. 790:- gick det på. Nu kommer pappa visserligen betala sin biljett, men iaf.. Jag har hört att man kan överleva ett tag på bara luft och vatten!
Efter det var mina stadsärenden iaf slut så jag åkte hem och målade naglarna och plockade ögonbrynen och annat så där feminint... =)

Biljetterna ja, man kan inte klaga på platserna iaf, hahaha! Jag har stolsnummer så nära att jag kommer kunna se vad Claes Eriksson käkade till lunch! <)) Rad 1 blidde det! Skoj!

Idag har varit en oerhört händelsefattig dag i övrigt och nu ska jag käka mat, bättre sent än aldrig heter det ju, men kanske en anledning till att jag bara har smaljeans i garderoben... Carmen har gjort mej tjock...

  <--- Det här blir nog en aktuell uppfinning att ta till! =)

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0