Tjockisdag

Det är det imorgon, alltså helt okej för mej att vara fet! Fettisdagen. Roligast är att uttala det Fettis-dagen, men det korrekta ska ju vara Fet-tisdagen =) . Semlor ska jag äta, utan mandelmassa, men just nu är jag INTE sugen på det. Har ätit alldeles för mycket idag, så borde egentligen fasta imorgon... Banta på Fettisdagen!
Jag kan inte förstå hur jag gått upp så mycket i vikt! Att väga mej är det inte tal om, men några 50 kg är det ju inte tal om... Det har det förresten inte varit på många, många år, men det kan ju vara nåt att sträva efter.

Idag har jag lyssnat på fredagens Lantz i P4. Skitkul! Det ska ju börja sändas i SVT snart också, men nedkortat från 2 timmar till 30 minuter. Visst, all musik och nyheter försvinner, men det är ju inte 1,5 timme! Uselt av SVT tycker jag >( .
På gasklubben.se/jukebox.html har jag lyssnat på mycket bra musik! Ska härmed också erkänna att jag inte hört alla låtar förut och alla är inte svinbra.. Det är låtar av Galenskaparna & After Shave! *Avguda* <)
Nya favvislåten är "Det görs alldeles för mycket musik".

Jobb imon 1200-2015 - låång dag. 3 timmar längre än vad jag är van vid. Och hur det går återstår ju att se!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0