Brutalmassage och obesvarade gåtor

Har fått så fruktansvärt ont i min rygg, på båda sidor av och utmed hela ryggraden. Det finns små knutor där tror jag, såna där som är smärtsamma men samtidigt skitsköna att trycka ut. Synd att jag inte kan göra det själv.. Är verkligen i behov av MASSAGE, inte sån där skönmassage utan brutalmassage så man typ sitter och skriker av smärta. Det är skönt! =)

Idag är, från det ena till det fjärde, en slö tråkdag.. Var upptagen i ett dygn och två timmar, skulle fått hoppa in och jobba, men det sket sej =) Jobbar imon istället. Igår kände jag för att ta en promenad runt sjön idag, men efter att ha vaknat till detta skitväder så hoppade jag det. Nu sitter jag, fortfarande i morgonrock och lyssnar på Christer i P3

Det lyssande jag på igår också, och då handlade det om "Detta har jag aldrig förstått ..." "-Shit, vad bra, då kan jag maila in och få svar på den största fråga som grämer mej!" tänker jag då och startar datorn. Allt funkar utmärkt, utom MSN och hotmail! Det finns kanske nån mening att jag aldrig ska få svar! Ödet är verkligen efter mej.... =/

Inte heller kan jag publicera några bilder. Så här lyder mitt problem:
USBkabelände nr 1 - i datorn, USBkabel nr 2 - in i mobilen.
Då kommer automatsiskt upp "Filöverföring", "Telefonläge", "Skriv ut" - väljer det förstnämnda, som alltid när jag ska föra över bilder till datorn!
Då startar mobilen om! VARFÖR??? Kan någon för mej detta tala om!?

Kommentarer
Postat av: BarbieBlonde

Hej! Ja ont gör det, men de låter ju inte så bra heller de där med din rygg...AJ!.. hoppas de blir bättre för dig!
Kram//BarbieBlonde

2008-02-28 @ 10:19:32
URL: http://barbieblonde.blogg.se
Postat av: Tobias

Åh, massage som är SÅÅÅÅ skönt! Nästa födelsedag ska jag önska mig ett presentkort på massage. :-)

2008-02-29 @ 11:59:08
URL: http://www.tobiaslinduist.blogg.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0