Nån vill inte mej väl

Imorse tänkte jag unna mej 20 minuters sovmorgon, stiga upp 0640 istället för 0620. Men vad händer 0620? Yrvaket tror jag att mitt täcke kasat ner vid sängens fotända och prasslade i mina påsar jag har stående där. Men hur mycket jag än drog upp täcket så slutade det inte. Först då vaknade jag, sängen skakade, allt mitt porslin skallrade, allt på hyllan över mej vibrerade. Givetvis ett jordskalv mitt i min sovmorgon. Typiskt....

Dessutom är jag förkyld på min högra sida, höger öga och höger näsborre rinner som de vill. Inte cool.

Kommentarer
Postat av: Pierre

Ett jävla sätt rent ut sagt... min första tanke var att det var tåget som susade förbi, även om jag inte kunde erinra mig att det brukade göra så jävla mycket väsen ifrån sig=)!

2008-12-17 @ 00:33:58
Postat av: al

Ja, bitchjord... =) Finns fler som först trodde det var tåget. Jag var tvärtom. När jag väl vaknade tänkte jag direkt på jordbävning, efter ett tag började jag att tänka på mer realistiska alternativ. Sen satte jag på radion.



al

2008-12-17 @ 22:52:38
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: bodil

usch. va inte det väldigt läskigt?

2008-12-20 @ 12:20:46

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0