Tre bananlådor

Från jobbet hade jag fått tre stycken bananlådor och det är vad jag har packat nu. Alla mina filmer och musik i en, kan tyckas lite, men becklådan får stå för sej. =) I den andra är det lite blandat, tex kollegieblock, bok, notböcker och -pärmar och krukväxter. I nummer tre ligger lite prydnad, tex mitt ljusaltare + värmeljus i olika storlekar, chokladmuggar och så småningom tänkte jag stoppa i mitt muggställ. Det som också ska in i bilen finns redan förpackade i sina egna kartonger eller ligger i plastpåsar. Stora frågan är hur det allra största ska kunna komma in i pappas lilla Citroën C3... =/ Det rör sej om TV, Video/DVDspelare, TV-bänken, synthen med dess ställ... Undrar om pappa inte får ta och låna lastbilen från sitt jobb iaf...

Kommentarer
Postat av: Yvette

Svar: Nä, inte jag heller! Det är helt sjukt... blir så avundsjuk på dom som kan beat boxa.

2008-08-16 @ 15:05:18
URL: http://einzigartig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nee du jag har inte fått nått alls =S

Mm man blir ju lite ledsen, fast mest vill jag veta om det är nån jag känner lr inte som skrivit de för det sårar ju mer om jag känner personen lixom..



Jo jag älskar Gbg men jag här så hemmakär (bor ca 5 mil nedanför gbg) och ingen av mina kompisar finns ju här å så..



När börjar skolan ?

2008-08-16 @ 19:21:18
Postat av: Amanda

De va jag som skrev ko9mmentaren ovan :P

2008-08-16 @ 19:21:56
URL: http://amandamars.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0