Ingen bärhjälp

Faan, man skulle ha en bil alltså. Okej, det är inte milavis avstånd till ICA, men aj, aj, aj, vad lam jag är i armarna. Efter att ha bläddrat igenom en kokbok efter förslag till helgens huvudmåltider så skrev jag upp ingredienser på en lapp och sen blev det promenaden. Så också hem, men då blev det lite tyngre och vägen kändes genast mycket längre ...

Nu vet jag inte vad jag ska göra längre. Satt och svarade på kommentarer och vi har kommit in på ämnet Liseberg. Då började jag tänka igen och den här gången kom jag fram till att det var nio år sen jag var på Liseberg... Kul kuriosa kanske =)

Idag fick jag officiellt veta att en klasskompis hoppat av, för att gå på en mycket bättre skola närmare sitt hem. Haha, det hade jag också gjort om jag fått möjligheten! <))
Jag visste faktiskt om detta tidigare, då jag hittat hennes blogg redan innan skolstart, så jag har smygföljt den =) Andra klasskompisar har spekulerat och undrat som fan.
"- Hon är nog sjuk"
"- Nä, hon har bara åkt hem"
"- Är det ingen som vet var hon är?"
Och lilla jag försvarar
"- Jag vet varför hon inte varit här, men jag överlåter det till henne att tala om det."
Nu vet alltså alla om det. Tråk, tråk, men ändå skitkul för henne!
Lycka till!

I övrigt så rullar saker och ting på, det är en del som ska läras utantill, lite dansdiagonaler, danskombinationer, uppvärmningsövningar, presentationsuppvisning osv...
Men nu är det helg ett tag och imon ska jag ju då eventuellt svänga mina lurviga på hotellet. Eller sitta i baren, vem vet? =))

Kommentarer
Postat av: bodil

haha, ah det med pinocchio eller?

2008-08-29 @ 18:50:49
URL: http://bossebodil.blogg.se/
Postat av: Maja

hihi det där är ju om mig ;)

jag vet inte riktigt när jag kommer faktiskt, beror på hur lång tid det tar att köra. men du märker väll när en stor vit volvo kör upp utanför din dörr ;P

2008-08-29 @ 19:03:04
URL: http://majapataket.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha okej, va där sist förra året. Men jag bor ju inte så långt ifrån =P Kanonen är en berg-å-dalbana som går asfort och är skitkul. Den enda jag åker haha

2008-08-29 @ 22:29:06
URL: http://amandamars.blogg.se/
Postat av: bodil

hahaha! just ja...

2008-08-30 @ 15:24:55
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0