Välkommen till min nya blogg!

"Välkommen till min nya blogg!"
Inte ens överskriften fick man välja själv.. =)

Men som sagt; välkommen till min nya blogg! Min enda blogg.... =/

Det här verkar ju inte särskilt flashigt, men jag kanske kommer på snitsen senare i livet, beroende på hur värdefullt det är för min fortsatta levnad att blotta mitt innersta på denna sida... Än så länge är entusiasmen på topp!

Jobbtiden i morse var dubbelbokad. Alla vill jobba! Men det fick bli jag. Jobba eller ta promenaden hem i skummet, skulle ha hunnit bli ljust innan jag hunnit hem för att gå och lägga mej igen... Men jag fick ju jobba =)

Sen annars.. Har just fått reda på att 800 spänn till en homeopat (jävla namn/yrkestitel, vet inte vad det heter ens) verkar vara kastade i sjön. Klart att aftonbladet inte kunde kläcka ut sej nåt INNAN förra fredan... Nu sitter jag här med mina svindyra tabletter och får inte äta någonting innehållande fett... "Det gör ju inget" tänkte jag och skulle passa på att droppa några onödiga kå-gen men fisk och nötter dryper ju också av fett... Annan sorts iofs, men han sa "inget fett"... Får leva på selleri och morötter... Och vatten... Två liter om dan... Kanske inte verkar så mycket, men fatta att det tar på krafterna att hela tiden springa på huset och tömma sej...

Vad fan ska man köpa till människorna som fyller år i princip samtidigt, de första två nu i helgen då det dessutom är FARS DAG!! Åååh... Alla samtidigt... Ska köpa en födelsedagspresent till mej själv ock... En som jag redan fått en gång... Den första gick ju i triljarder bitar, jag menar, den gick inte bara sönder, den splittardes i molekyler! så nu ska jag köpa en lika dan för den var ju så fiiin! <)

Jaha ja, det här blev ju ganska långt, skittrist att läsa, men vad gör man när man har så mycket att lätta från sitt hjärta? Skulle egentligen vilja vräka ur mej sida efter sida känner jag nu, men hur intim får man egentligen vara? Jag vill nämna en massa namn och grejer, men skulle de av någon händelse läsa detta så kanske jag får ovänner.. Vad vet jag? "vad vet väl jag" (citat ut sång)

Nähe, men ja, nu har man ju en anledning till att sitta på nätet igen... Tidigare kände jag att det inte fanns nåt kul att göra här.. Det här kanske väcket mitt cyberbehov på nytt.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0