Premiären över

Har alldeles nyss kommit hem efter premiärfesten. Föreställningen gick underbert bra, för min del iaf =)
Efter första låten glömde man bort publiken, och det var som att repa som vanligt. När föreställningen slutade var det  "mingel" med de närmast sörjande, och det var bara positiv respons. Kanske för att det var jag som gjorde bra ifrån mej, vad vet jag =)
Mellan akt 1 och 2 bröt jag mitt fettförbud och smakade dels på chilitryffeln som koreografen/regissören Sonja bjudit på och dels på det spanska godiset som "Carmen" kom in och bjöd på. Hur GULLIGT som helst!! Det borde ju varit vi som bjöd henne på nåt! (Sonja fick förresten en present av oss, lämnad i receptionen på hotellet.)
Då fettförbudet tillfälligt upphört passar jag just nu i skrivande stund på att smaka på min Paradisask som jag sparat ett tag.
 Gott!
Är det premiär så är det.. =)

Premiären är förbi som sagt, och den toppades med partaj och paella. Gott var även det, men det var ju ölen som hägrade i fjärran, det var ju bara att hämta!! 4 gratisöl tar man gärna emot, och sen dansar man! =))
Föreställning imon också, men inte förrän 16! =) Peruken sätts dock på 1400, men iaf.. Man hinner sova ruset av sej =))
Det går inte frånkomma att man är lite salongs just nu! Men det är kul =) Jag har haft en underbar afton!

Just nu fick jag en Marsicrème i munnen, vilket inte var en höjdare. Nu ska jag gå och spotta ut den, så återkommer jag! Tack för mej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

äh dom räda alladin är godare

2007-11-25 @ 02:03:09
URL: http://sjukdom.blogg.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0