Överengagerad

Det blev inte mycket till sovande efter Huvudpersonen. Linserna åkte ut, sminket tvättades av och brillorna sattes på näsan. 0215 insåg jag hur stökigt det var. Jag samlade ihop en binge plastpåsar och knökade ner dem mellan min soffa och vägg. Satte även in dvdn Stinsen brinner i sin box och satte upp i hyllan.

Efter det la jag mej i sängen tillsammans med svart tuschpenna och block och börjar anteckna febrilt. 0222 är klockan i skrivande stund. Kom på att utan laptop kan handarbetet brukas under tiden datorn är för långt borta, och att detta senare kan föras in i noll-ett-världen.

Om 10 min ska jag borsta tänderna, då har det gått minst 20 min efter att mina homeopattabletter smält under tungan. Så mycket går jag jag in för detta!

Skrivkrampen tar vid. Inser att den högra handen inte får det motion den behöver. Väldigt fort skriver jag också, så handstilen är väl inte den bästa. Frågan är om jag kommer kunna tyda dessa hieroglyfer när det ska föras över från det analoga till det digitala.


0234, radion stängs av efter att ha spelat i 59 min. Tandborstingsdags och förhoppningsvis infaller sömnen så småningom. Ska som tidigare nämnts lyssna på radio imon bitti. Mobilen ringer 0515!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0