Genrep

Har varit vaken i ca 45 minuter, men är fortfarande lite trött. Idag var en sån morgon då jag skulle få sova igen de timmar jag missat på ett par dar. Så funkar nämligen jag, jag sover 5-7 timmar ett par nätter och sen sover jag igen de timmar som saknas till 8h/natt några dar senare.
Men så blev inte fallet idag. 1003 fick jag ett SMS av min käre chef som undrade om jag kunde jobba på onsdag. Och det kan jag ju, så jag skrev tillbaka och klev upp ur sängen, då jag tyckte att "somna om 1005 kan man ju inte göra, jag har ju redan fått sovmorgon". Hade jag dock fått ligga kvar och jag hade sovit till 1100 hade det varit en annan grej. =)
Men jag klev upp som sagt, tvättade och smorde mitt ansikte med diverse vatten och krämer från MUS, snurrade upp mina persienner och satte mej framför datorn med homeopattabletter smältandes under tungan. I nattlinnet sitter jag här.
Dags att göra frukost kanske, men då klockan precis slagit 1100 är det ju egentligen lunchtime, så jag får väl ta till med begreppet brunch! Får väl lägga till nåt lunchaktigt i min frukost =)

Ikväll är det generalrepetition för Carmen, inför en hord med kritiska musikesteter. Det ska ju bli ... skoj ... =)
Nä, men nervigt kommer det definitivt att bli, men känner inte av det just nu. Är väl för trött kan tänka... ZzZzZz...
Peruken ska på 1700 så jag får vara där en stund innan så jag hinner fnula lite och sminka på mitt brun-och-skitig-utan-sol-puder. Fnula är svårt...

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0