Julstress och tokförkylning

Det blev ingen halsfluss utav det hela, istället vaknar man upp med en tokig förkylning.. Men jag sket i att åka ner till vårdisen, kände att det var meningslöst då halsen inte smärtar mer. Inte så mycket i alla fall. Och inte behövde jag jobba idag heller vilket gjorde öppen väg för min och Memmas slutspurt inför julen. Men icke, då får hon vackert lov att stanna kvar på sitt jobb ett par timmar till.. Så vi bestämde ett megastressigt datum: LÖRDAG! Superduperkul! Vad FAN ska man köpa till sin mamma?? En mascara? Det kan man ju bara inte.. Eller?
Ja, vad vet väl jag.. Pappa har fått en klapp nu iaf, frågan är om det ska bli en till, och vad det isf ska vara...

Julfest med kören ikväll med! Det ska bli mysigt. Och showa sej i brillor! Det känns inte läge för linserna i mina vattninga geggiga ögon... jag har inte vatt utomhus med dessa sen... ja, vad vet jag? Vad vet nån? Men det är ju bara kyrkokören! ALLA har glasögon där! =))


Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0