Hispig

Klockan är inte mer än tjugo över elva och jag gör mej klar inför sängen. Sväljer just nu ner naturapotekssömnpiller för att förhoppningsvis de ska verka. De gjorde inte det sist jag använde dem, men nu när det gått ett år sen sist så kanske de tar bättre. Jag MÅSTE verkligen sova i natt. Ska upp tidigt och skörda frukten av min hemlis som för närvarande delas med tre personer utöver de som ingår i själva grejen. Utgången får avgöra hur många som efteråt kommer att bli delaktiga i denna vetskap. Synd bara att detta måste genomföras så tidigt på morgonen då min hela koncentration och angagemang troligtvis inte kommer vara på topp.. Det skulle ju faktiskt kunna vara till min nackdel.
Men som jag fattat det tar det inte hur lång tid som helst, utan jag verkar kunna åka hem och sova innan det är dags att tjäna ihop lite mynt. Det var kanske tal om ett inhopp även på onsdag då julstressen kan ta vid, och då hoppas jag att det är typ mellan öppning och 14. Då hindrar det inte min och Memmas andra julshoppingdag. Men om man får gissa på chefens tillvägagångssätt så blir det väl kvällspasset under rusningen. Och då missar jag även första halvlek av julfesten på kören. Sorg sorg, men man får väl för fan ställa upp lite. =/
Tandborstning!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0