Vig varannan gång

I dag kände jag mej bara ovig på stretchningen efter jazzen, ont i ben, höfter och rygg som fan. I söndags på Stretch and flexibility däremot kände jag mej supervig! För några veckor sedan var det tvärt om, kände mej stel och svag på söndagsstretchen men kanonvig på jazzen. Varför kan jag inte alltid vara vig, eller snarare alltid vara vig utan att det smärtar?
Som denna - i söndags låg jag i den länge, funkade utmärkt, när jag bad Amanda ta kort i kväll så låg jag enbart de sekundrar som det tog att ta foton på, ryggen tokvärkte och jag kunde inte andas.
 
Haha, känner mej precis så död som jag ser ut, just nu. Börjar inte jobba förrän halv tre i morgon, men tror ändå jag giver upp för dagen. Natti!

Kommentarer
Postat av: Gubben

Ser mig själv ligga så där. Undrar om jag överhudtaget skulle komma upp igen. Fast jag får säga som alla vi gamla "förr i tiden skulle du sett".
Ha en skön helg!

2014-10-30 @ 07:47:20
URL: http://mhats.blogg.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0