Omhändertagen

Jag är helt slut efter gårdagen. Då var det upp halv fem för att jobba, sen tre gånger dans på Kulturama. Efter sista danspasset fick jag brutalmassage av skulderblad och rumpa. Låg och grät och skrek, då särskilt rumpmusklerna inte får så mycket behandling efter allt arbete de utför så var de riktigt illa däran.
 
Somnade gott när jag kom hem, men trött var jag när klockan ringde på morgonen för att jag bokat en tidig tid hos Nuna.
En ansiktsbehandling var bokad inklusive hårbottenmassage, nackmassage, portömning och brynplockning. Men det kostar ju nästan 700 spänn, så skulle gjort den en gång i veckan om det bara funnits ekonomi till det. Helt underbart!
Sov i fyra timmar till när jag kom hem och har ännu inte lämnat soffan, fortfarande trött och har fått huvudvärk. I morgon har jag inte nåt planerat förrän tjugo över sju, så då hoppas jag få sova länge.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0