Strax läggdags?

Har precis tagit ett bad som jag först svettades i, men satt i tills det kallnat. Så mycket värme som möjligt för mina arga höftleder och vänstra utåtvridningsmuskler. Dock märks mina ansträngningar inte på danspassen, jag känner mej som en gammal gumma som utövat tungt kroppsarbete under hela sitt liv från ungdomsdar.
 
När jag klev upp från badet blev jag tvevalen om vad jag skulle klä mej i. Det slutade i pyjamas, trots att solen ännu strålar in genom fönstret. Kändes lite konstigt, men samtidigt bekant. Det kändes precis som när man var så liten att man var tvungen att gå och lägga sej tidigt innan morgondagens skola. Och när det var maj/juni/augusti/september så var det ju fullt dagsljus ute när man kröp ner i bädden.
 
Lite ändrade planer när det gäller det sociala. Dessvärre blir det ingen våffeldejt med Emma i morgon. Istället får jag träffa och luncha med Therése på torsdag! Det tror jag blir minst lika bra ;) . Emma får jag ta mej an när hon känner sej lite bättre.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0