På grund av OS

Tänkte på det Elderman sagt på sistone om ändrade tider för Melodikrysset så gick in på srs hemsida och gluttade läget.
Halv sju är det kryss istället för tio. Det är om drygt tre timmar. Grunnar på om man ska lägga sej innan eller efter det, för att lösa det live är ju nåt särskilt.
Har kollat och gråtit till Across The Universe och nu startade jag Monica Z. Somnar jag så somnar jag, men hoppas jag håller mej vaken till och genom krysset. Om en timme är dygnet knäckt, så ni kan ju tänka hur svullna ögonen ändå är trots att viljan är stark.

0415
Nä,nu står det 0805, kanske man skulle sova lite grann ändå? Behöver ju inte träffa folk förrän vid 20snåret, så en har gott om tid för tupplurar.

Kommentarer
Postat av: Gubben

Ibland kan det bli lite konstigt med flytt av program för idrottens skull, fast det är bara att gilla läget. Monica Z har jag sett och det är nog en av de bättre filmerna på länge tycker jag.

2014-02-15 @ 07:15:18
URL: http://mhats.blogg.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0