Hard work work

Dagen har enbart bestått i arbete, så har inte fått nåt gjort i dag, ska precis lägga mej och sova, helslut. Dessvärre kommer jag inte få nåt gjort inom de närmsta dagarna heller. Trodde jag hade tre dagars ledigt med endast dans på kvällen, men nu får man hoppa in på jobbet tisdag, onsdag istället. Omplanering, omorganisering, hatar det. Rutin och struktur gillar jag, oändrade planer.

Så i morgon blir det att arbeta i tio timmar, fara direkt till dansen för att efteråt hoppa in i duschen och direkt i säng och sen vakna för att göra om proceduren igen. Inte förrän torsdag får jag sovmorgon, om jag hinner med det...

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0