Alla hjärtans dag

Det är inget jag firat stereotypiskt med romantisk frukost och middag, chokladask- och rosbukettmottagande eller kel och gos med en älskade, men den har varit rätt bra ändå.
Det första bra kom med posten.
Won't you look at that =)) ! Från 5 tim/v till 15! Förbättringar i tillvaron, det är vad jag behöver. Men för att ta ner mej till jorden lite så måste jag påminna mej om de tidigare glädjebeskeden inte varat länge, risk att även detta inte gör det.
Men, för att fira detta besked gick jag ut på en liten shoppingrunda. På inköpslistan stod
  • Svart bh
  • Röda trosor
  • Babyolja
  • Ögonkräm
  • Hdmikabel
När jag rullade ner för rulltrappan i Linnégallerian såg jag kusin Caroline stå och tjabba med en av killarna i hörnet som säljer mobiler och abonnemang från olika ........... . Jag stod och väntade ut dem tills de kommit en liten bit närmre hennes orimligt dyra mobilräkning, hon frågade om jag hade bråttom, men icke.

Så vi gjorde sällskap med varann på stan, vi tog en fika på Espresso House. Jag fick meddelande om att kvällens dans var inställd vilket gav oss mer tid tillsammans, hon fortsatte tjabba med Media Markt på telefon om räkningen.
Minns inte hur det kom sej, men helt plötsligt satt vi i hennes orastade bil på väg till Samarkand för fortsatt shopping.
 
Jag kom tillslut hem med
 
 
 
Babyolja
 
 
 
 
 
 
 
Hdmikabel
 
 
 
 
Svart bh
Svart tröja
Grå tröja
Röd munkjacka
Fyra par trosor
 
Med fikat gick hela kalaset på 765 kronor, jag kom grymt billigt undan, love it!
 
Trots singelskapet hade jag en FABULÖS alla hjärtans dag!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0