Mäklarbesök och bra stepp

I går (!!!) fick jag en lapp om att mäklaren tillsammans med en besiktningsman skulle kolla igenom alla lägenheters våtutrymmen och element. Så det var bara att ställa klockan och kliva upp för allmänrengöring av lägenheten i dag. Så gott det gick iaf, har högvis med kläder som behövder strykas framme plus massa jul- och adventssaker som ännu inte kommit på plats eller slagits in. Lite halvkaos mao.
 
Sen var det sista gången jag gick i tåspetsskor och steppskor för den här terminen, för ingen av dem ska vara med på julshowen. Tåklassen gick väl som det brukar, lite bra, lite dåligt, men på steppen kände jag verkligen att allt flöt på, jag fattade allt och orkade hålla på för evigt.
 
I morgon har jag tänkt vara aktiv, sticka bort och tvätta, ta en sväng på stan innan dansen tex.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0