Noll på dagsschemat

Inget jobb och inställd dans i två dagar. Kass. Vad ska man hitta på, känner ingen som är lika ledig som jag. Igår började dagen tidigt med ett underbart och tacksamt besök på Nuna för lite klämning av plitor och annat äckel. Sen hände inget mer. Helt förstörd somnade jag på soffan, vaknade och donade lite bara för att somna om på soffan ytterligare en gång! Hur kan man vara så trött? Sugen på äggtoddy var jag också, men som vanligt drabbades jag av illamående och huvudvärk av sockret =P .

Idag vaknade jag av ett sms om att även kvällens dans ställs in, så jag klev upp, for till mammas lägenhet och tvättade en maskin. Medan den rullade satte jag mej i lät på altanen
och lapade sol. För jävla gott!
Nåt annat som var för jävla gott var min lasagne ikväll. Synd att jag inte har en massa att bjuda på den!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0