Tillökning i filmbiblioteket

Idag fick jag äntligen hämta filmerna från årets dansuppvisningar, en för varje dag. Ibland är det intressant att se sej själv på film, ibland hemskt, ibland roligt. Jag skrattade lite åt mej själv, det såg kul ut när jag tex halkade till med mina mjuka balettskor på trägolvet. Bäst är när jag och Ellinor tillsammans med övriga balettelever är med på menysidan! Smålandsposten var även där och publicerade en enda bild. Voila! Stolt!
 
Sedan fick jag äntligen hem Gleeboxen säsong 2 efter mycket strul. Hittade den till bra pris på en hemsida lik Tradera, men säljaren var ingen höjdare. Det tog lite mer än en månad, men nu är boxen här.
Imorgon har jag slapp jobbtid och efteråt ska jag till kusin Caroline och permanenta mej inför audition. Vackra Hollywood-lockar tänkte jag mej, hoppas resultatet liknar det jag har i huvudet.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0