Försenad

Idag tog det 30 minuter för mej från det jag vaknade till att jag var på jobbet, då blev jag 30 minuter försenad. Jag hann både ta på mej kläder, linser och sminka mej plus hela resvägen mellan hem och jobb. Bara cykelturen brukar ta en halvtimme annars, så ni kan ju ana hur fort det gick på raksträckorna. Dessutom spöregnade det, så det lilla smink jag hann panikkladda på hade ju mestadels runnit ner i sjalen när jag kom fram =/ .
Antar att det nu är dags för frukost.

Note to self.
  1. Drick inte kaffe precis innan läggdags, för först får man gå upp och kissa två gånger innan man somnar, och när man somnat sover man för djupt för att vakna av alarmet.
  2. Ändra ljud på alarmet, har blivit van vid ljudet så jag stänger av det i sömnen.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0