Sköna söndag

Idag hade det varit läge för en riktig stanna-i-sängen-söndag. Det började så också, inatt sov jag ikapp det jag missat i veckan, vaknade klockan 13 och inte det minsta bakfull efter igår. Sen stannade jag i sängen till klockan sex ungefär då det var dags att göra sej i ordning för en dansstund. Ikväll var det balett tåklass, riktigt skönt så här på söndagskvällen! Får se vilka muskler som användes och känns av imorgon =) .

Nu sitter jag i sängen igen, äter frukt och kollar ikapp på lite tvprogram jag missat under veckan som passerat. Imorgon är jag ledig från jobb, men på kvällen är det terminspremiär på sången och teatern. Rösten min är så gott som återställd nu, bara när höga toner i brösröst ska tas så skär det sej lite grann.

Nu ska jag ta mej en frukt till, sen tar jag nog faktiskt och börjar göra mej klar för sovning.

Kommentarer
Postat av: mysan

Skickar en kram till dig nu i kylan :)

2012-01-23 @ 17:28:23
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0