Frukt är godis?

Kanske för vissa, men inte i min skål. Där finns nämligen frukt OCH godis =) . Jag fick denna visionen innan helgen och tyckte att det såg gott ut i mitt inre. Vilken tur att det ser gott ut även i mitt yttre =)) !
Har precis hängt tvätt. Innan dess var jag en runda hemma hos mamma, fick mat och kaffe, glodde på tvrutan lite, knäckte nötter. Najs, najs =) . Trevligt att inte vara ensam jämt! I morgon hade jag tänkt att sova ut, helst till 2-3 på eftermiddan. Har varit konstant trött och lidit av sömnbrist sen jag vaknade i torsdags morse. Skulle inte förvåna mej om jag blev väckt i ottan bara för det.
 
God natt!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0