Skogspromenad

Det är ju vackert väder idag, så inte ens jag kunde sitta inne och titta på. Tänkte först gå ett varv runt sjön, men ångrade mej, svängde vänster istället och gick en sväng i skogen istället. Så jag pluggade ur musiken i högtalarna och valde att lyssna på fåglarna. Gick en stund på grusvägarna, men fick för mej att vika in på en skogsstig för att se vart den tog mej. Skönt var det i solen, gott luktade skogen.

Som ni ser stötte jag på hinder på min väg, tex denna smala, halvmurkna planka till bro. Men jag litade på att mina balettlektioner gett resultat så jag balanserade över diket till andra sidan <) ! Hurra, vad jag älskar att det är vår på väg att bli sommar!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0