Börjar bli sjuk?

Konstig ofullständlig mening i rubriken. Jag känner mej konstig och ofullständig, så det kan ju ha ett samband.
Undrar om jag håller på att bli sjuk. Jag hade planerat att dagen skulle se ut så här
  • Vakna tidigt och ta en promenad till ica för att köpa citron
  • Tvätta och stryka kläder, lite allmän städning
  • Dansa två balettklasser
Hur det blev
  • Sova till 1300
  • Gå på toa
  • Lägga sej i sängen igen
Jag är fortfarande astrött och vill bara vända mej om och somna om. Är inte sugen på varken mat eller dryck för fem öre. Rädd för att ha drabbats av någon form av sjukdom, även om det är minsta lilla. Får se om jag ta mej till ica för den där jävla citronen. Får se om det blir nån tvätt. Får se ...

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0