O'boy och havregryn

Det var vad jag käkade till frukost idag. Men med lite annorlunda, iaf för mej, servering. Läste en blogg igår där bloggaren i ett inlägg berättade om att hon druckit o'boy med havregryn och sirap i. Vid första anblicken var min reaktion "Eeew ...", men när jag efteråt fortsatte tänka på och föreställa mej det så insåg jag att det nog kanske inte alls skulle vara så dumt.
Challenge accepted, ut i köket, men jag skippade sirapen. Och ta mej tusan, riktigt bra! Inte så fantastiskt som jag till slut målade upp för mitt inre, men gott!

Ett glas mjölk, några skedar o'boy, några rejäla nypor havregryn, allt efter eget behag!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0